| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
|
無辜的我.../口\... |
|
今日
返到上去classrm
雪同我say
話佢冇做news ass
then我又找找先
結果
係一個好傷心ge ans.
我竟然冇bring...!!
晴天霹靂牙...>o<
我諗諗下
記番d野
我星期5做完就put左係table面
then做完maths又put本書係news ass面頭...
今日又咁"好彩"冇maths堂wor!!
咁就c5到個hw
就走左lu
唉!!
好無辜牙~ T-T
fine~
en
又very黑仔
miss tse要講d yes/no牙ma
咁我又要找找佢
點g
找不到??!!...
找左超耐的
miss tse都就泥講完我先找到...
唉!
今日都5g做咩...
><
CHI
唉!!
ws要做超多的
做死我了...
@o@
唉!!唉!!唉!!唉!!唉!!唉!!
唉!!
hope希望在明天la~...
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
xxx001 於 2008-04-29 05:28 PM 發表:
CMCM哦.. 回訪亞..
|
網主回覆
留左lu...~
多d泥牙!! Posted at 2008-04-30 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都留了~
都係個句la...
多d泥&十我牙~
=] Posted at 2008-04-30 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|