|
|
| 4"01 |
分類: 未分類 |
今日!!!!!我巧開心的(:
出旺中&屯門wif ceci,龜兒&so
枉我仲晨早流流走去問我的寶貝吉;
細龜既一句"其實我識去咖~" .______________.
囧 我好似蠢左甘T______T
不過,有事實証明左龜講既野係唔可信的@@
*喂~~究竟你係唔係識咖*
上述個句就係我喺旺角講得最多既一句野!
喺大家樂食lunch,
傾左好多野:細細個d囧野,動漫
搵到巧多志同道合既傢伙 ^U^
同ceci買左個kzone情侶袋,
我灰色,佢紫色 -..-
搵日我地一定要一齊咩呀^^
hea到4點幾,
轉去屯門,
細龜唔巧唔開心拉 ●▂●
增值增多左,甘你下次咪唔使增囉(;
去左tmt plaza影貼紙相 .0.
影完就玩人
在此多謝kylie 尹哲謙 & carmen
比我地玩左*3*
感謝你地比左個快樂既愚人節我 ●ω●
明天要同寶貝吉行街拉^^

兩個傻人-333-
|
|
發表時間:2010-04-01 11:16 PM
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 51 | »
|