blair_inmind
暱稱: ★emily
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (51)
好友名單
*X*lio~*v* (iloveulioba)
v2偽兔@___@ (KAMAN95)
cinchan (cinchan)
eunice (BABYEUNICE)
xo (xo1991)
品:> (mlik12373)
無奈中 (LING112233)
★★★★★em(: (elovea)
     雪人仔:3! (heib1100)
ki (aki626)
芷晴;p (candycc813)
cyndi;] (sindy139522)
Tszzz (erica_ching)
SUKI™
cecix) (RABI_MEI)
My Lee. (sharon_yan)
紫菜筠 (kathychoi611)
taiiiikkledog;; (ts002002)
栗子妹 (JULIANA0301)
~fion~ ^(oo)^ *瑩* (fion_120)
最新文章
7"1
5"17
4"22
4"21
4"20
最近訪客
最近沒有訪客

2010 年 4 月 1 日  星期四  

 

4"01 分類: 未分類

今日!!!!!我巧開心的(:

出旺中&屯門wif ceci,龜兒&so

枉我仲晨早流流走去問我的寶貝吉;

細龜既一句"其實我識去咖~"       .______________.

囧     我好似蠢左甘T______T

 

不過,有事實証明左龜講既野係唔可信的@@

*喂~~究竟你係唔係識咖*

上述個句就係我喺旺角講得最多既一句野!

喺大家樂食lunch,

傾左好多野:細細個d囧野,動漫

搵到巧多志同道合既傢伙    ^U^

 

同ceci買左個kzone情侶袋,

我灰色,佢紫色  -..-

搵日我地一定要一齊咩呀^^

hea到4點幾,

轉去屯門,

細龜唔巧唔開心拉   ●▂●

增值增多左,甘你下次咪唔使增囉(;

 

去左tmt plaza影貼紙相   .0.

影完就玩人

在此多謝kylie 尹哲謙  & carmen

比我地玩左*3*

感謝你地比左個快樂既愚人節我    ●ω●

 

明天要同寶貝吉行街拉^^

兩個傻人-333-

  
  
 
 
發表時間:2010-04-01 11:16 PM
               [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]