算了.

2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


2010-06-19 分類: 未分類

尋日考完IH了..

感覺一定會炒的..

不要提了.

夜晚10點幾先開電腦睇波..

睇到好夜..

而家先起身..

又比條廢柴嘈住曬..

你自己咪又系無做功課..

走左去聽d白癡歌..

識話人唔識話自己.

你條粉腸..你好野






訪客留言 (返回 tsk_MiNG 的日誌)


suen0503 於 2010-06-19 10:15 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ppf6d29b 於 2010-06-19 08:01 PM 發表:
comm3nt!
好,甘清楚既! YUP@<@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nnggaalun 於 2010-06-19 04:43 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathymak_97 於 2010-06-19 02:42 PM 發表:
comment` ;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vickichan326 於 2010-06-19 01:13 PM 發表:
c0mm3nT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babaiiilam 於 2010-06-19 12:23 PM 發表:
comz:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanie97 於 2010-06-19 11:32 AM 發表:
COmm3Nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindyluo1996 於 2010-06-19 11:28 AM 發表:
你呀哥- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 關閉多功能編輯器 ]