琴晚訓唔到-.-3點先訓到 7點就醒 7點換3搞掂落葵芳搵傻洋~健食早餐 熱香餅食到我同健肚痛-.- 8點搞掂 行路上去中途 阿高叫我地買早餐 等小巴等20分鐘.. 上到去排舞 冇乜心機搞 喪謙放飛機 好黑人憎 至憎人放飛機. 搞到12點幾1點先走人 同洋 健落葵芳行 百隹買野飲 去露天坐~佢地去新基地打機 我廢事去 唔鐘意打機@@~返屋企
一返到屋企就訓 2點訓到6點..網上睇到玩靈魂出竅 同頭先情況差唔多-.-不過真係好累..呢排發親d夢 係現實都會出返黎..越黎越鐘意發夢~o~死人
食左小小野就玩陣電腦 哎 悶到抽筋 好想暑假快d過-.-快d返學 放假第2日已經抽哂筋 又唔返得工..失敗!唯有溫下書-_-
|