| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 / 10 / 25 (Sat)
果然星期六永遠都係做唔到功課
星期日先係清功課日
今日貢獻左差唔多12個鐘頭比紅社!
好多個R..
其實全部人都o係度搞gag真係好好笑xd
yiki好搞笑..我地笑佢每次講完野都冇人應佢xp
區子又去左relax幾次..- ~ -
成班人都掛住打牌!
原來哂左咁多精力.真係會好攰..
明明尋晚都訓左9個鐘頭
宜家都係勁勁勁眼訓..
2008-10-25 09:18 PM ''|'' [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 10 / 24 (Fri)
升左form 6之後都唔知係開心左定唔開心
我好似同以前既我愈黎愈遠咁..
不過..我覺得自己真係愈黎愈似金牛座..
愈黎愈硬頸xdd
我好想好想離開呢度.
2008-10-24 09:00 PM ''|'' [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 10 / 22 (Wed)
嗯..奮戰左差唔多4個鐘頭..終於溫哂bio~
原來..睇耐左都唔算好難記xd
之前聽光榮講野果陣都好唔明
今日睇左n咁多次終於明哂lu
不過..唔知今日d記憶到聽日會淨番幾多!
有d覺得bio好crazy
一個個unit都已經唔少野
exam果陣就大件事
雖然好似岩岩test完上一課..但宜家已經好似唔記得哂咁
今次要拎高分!
2008-10-22 11:37 PM ''|'' [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 10 / 20 (Mon)
朝早第一日番學拍卡~
早番學真係好..冇人同我爭xd
之後就搵歐sir練習.
都接受到..不過我個缺點都係未改到
假以時日..可能就改到呢
1st chin
我地5個都冇書上堂xd..
歐sir又講佢果句話la
果然係冇帶書果日先黎用書-__-
2nd & 3rd eng
presentation終於完左..
死la..咁聽日會做d咩呢?
不能預料既野真係好可怕
4th & 5th phy
最攰既都係phy..因為要思考xd
不過阿yui真係好溫柔好可愛xd
6th & 7th bio
最enjoy bio堂..因為好relaxing~
淨係聽佢講野..跟住又講下d課外野
break 之後變左做career 既q & a session xd
知多左好多野..唔使咁煩惱lu~
8th talk
其實果個人講既內容好好
但係我唔中意佢講野個style..
不過佢好識做xd準時放我地
走果陣好白痴..明明唔係叫我地但係我即刻走左
放學
做紅社既工人xd
2008-10-20 06:38 PM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|