« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
hkcee 2008 countdown
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 / 10 / 18 (Sat)

hku tour~
今日食左好多野..特別係雪糕-___-
肥死la!

神啊!請給我多一天時間


2008-10-18 10:18 PM ''|''  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2008 / 10 / 16 (Thur)

到底是你的問題..還是我的問題?
我不想這情況每天都發生
我也不好受


2008-10-16 12:41 PM ''|''  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2008 / 10 / 14 (Tue)

今日好正點- -光榮提出左一種新既test方法
by station test...驚險刺激
睇黎要見到份卷..0秒遲疑
份bio lab report又唔見左..
tenorikuma仔又唔見左..好慘..-__-

尋晚最叻既野..就係睇左本escape好多頁-v-
睇左差唔多70頁wa!
不過整到今朝早個頭有d就爆既感覺..
呢本書真係好好睇..

點解時間會過得咁快既
每一日都係好攰..
每當sab就din果陣.佢都會同我講一句
'跳樓la八婆'..可惜都係學唔到ghaleo既神韻
好快就sports day....- -死lu


2008-10-14 08:06 PM ''|''  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2008 / 10 / 13 (Mon)

今日做bio第一次TAS..
其實光榮真係好harsh
明明用pipette好順利
光榮一行過黎我就吸極都吸唔到!
激死..佢望左十幾秒我都吸唔到- -
一走就吸到...- -

d提子勁到爆炸
d reducing sugar多到嚇死人
終於諗到佢比枝25ml既pipette我地做咩- -
做做下都唔知自己做緊d咩...
又打爆左枝test tube xd

今日又有茫然既感覺
每一日都係咁樣..
或者我既目標定得太高lu
不知不覺..我好似愈黎愈唔似原本既我
比好多身邊既人影響到.
好似距離原來既路愈黎愈遠..
係唔係因為愈黎愈了解身邊既人同事
先會發現自己原來迷失左好耐?
當我發現自己愈黎愈了解你
就對你愈黎愈失望

無知就是福..呢個世界真係好大好大
見得愈多..就覺得呢個世界好可悲
當青蛙知道自己一直住o係井底咁細既地方
又見識到出面既世界好廣闊
自己仲會唔會咁開心住o係井底度呢
住o係井底...想跳出去
但係跳左出去先發現..自己好渺小
好可悲


2008-10-13 08:37 PM ''|''  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2008 / 10 / 12 (Sun)

Escape真係一本好好睇既書
好中意個作者既style..d野好易明
有d書明明隻隻字都識咁..但係一齊睇就唔明- -

但係宜家個進度仲係好慢!
睇左30頁度咋
如果要查住字典睇既話..我會死ga- -
好想好似ms siu咁..唔使查d字都明哂xd


2008-10-12 07:00 PM ''|''  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]