| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 / 9 / 14 (Sun)
尋日去左唱k
又有一首YUI既MV lu
不過係love & truth..我都唔係好識唱xd
我發現我每次唱k都會點every heart 黎唱~
區子同sab都係最din果2個
sab真係唱得好有感情!
sab走左之後..我地4個人就o係元朗hea左好耐
kai到爆炸- -
之後係夏之曲..一如既往地正
jonathan實再太太太勁了-v-
呢牌觀察多左身邊既人..同埋自己
有d覺得自己好似機械人咁..唔係好識變通
唔通呢個就係我phy一路都咁差既原因?- -''
留意到一d野..
生活既環境其實對性格都有好大既影響
到底係留意唔到自己既缺點定係改唔到呢?
中六好辛苦..好似仲辛苦過中五最辛苦果段時間咁
再諗遠d..如果係如我所願既話..未來仲有好多好多年辛苦
點解要咁揀..其實我都唔知道
或者就係好似中意一個人咁..係憑直覺去做
我好想好想..可以做好佢.
雖然好難...但係我都想試左先
之前講過好多野都做唔到tim=p
神啊!變多d時間比我la唔該
2008-09-14 10:40 AM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 9 / 11 (Thur)
今朝早發發下夢比人嗌醒左- -
明明問緊光榮野ga ma..下一秒就唔記得左問左d咩野- -
中文堂繼續口語練習
總結尋日同今日
有d人係唔同d.感同身受d.
唔知係唔係我既錯覺呢?
我覺得有d人好似我份speech咁,真係想傳達一d message出黎xd
可能係不知不覺流露左咁比我sense到-v-
英文堂真係驚- -好耐都冇講過英文
懷疑緊ms siu有句係針對住我既speech黎講-__-
阿yui都係咁得意
我成日都有種感覺
佢果句'留心'似係嗌sab咁-_-
2008-09-11 12:45 PM ''|'' [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 9 / 10 (Wed)
UE堂平安大吉過左-__-
總係唔想起身答佢d問題-.-
接住既2堂bio堂好開心-v-
光榮d肢體語言真係笑左我la xdd
上bio堂真係好開心
之後既2堂中文堂就係口語la
果然係一個了解我地班同學既好辦法
起碼聽完呢次既presentation之後
都知道邊d男仔點都唔揀得- -
由揀禮物去到講出黎都係好重要xd
然後呢就係chem既titration實驗
好中意件lab袍-v-
一開始個pipette filler已經係傻傻地
整到我搞左好耐都做唔到- -
跟住個burette原來鬆得滯
呢次都唔好旨意計得好準lu
下次再努力la
到底我變左男仔會似邊個男仔呢?-~-
2008-09-10 07:35 PM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 9 / 7 (Sun)
有人話form 6係蜜月期..點解我一d都唔覺既- -
有d仲多野做過form 5既感覺-____-
可能我仲未習慣la..
咁就一個禮拜lu.真係過得好快
d同學唔同左好多.以前覺得5c有d嘈
宜家覺得我地班真係好靜= =
係唔係因為d人仲未熟呢..好唔習慣!
好掛住以前既同學仔.
其實我唔係好識維繫人與人之間既關係.
總係會太鬆或太緊..
中化歐sir真係好好=]
但係d功課真係好難做..
上佢既堂真係好正-3-
果日個video都好正xd
其實ms siu教UE真係好幸福
但係有UE恐懼症- -每日都唔想上UE
如果淨係佢講..我地聽既堂就好perfect xd
好中意聽ms siu講野
Phy堂比以前既好好多倍xd
其實阿yui好好
希望佢會開發左我o係phy方面既潛能la xd
Chem堂唔係好習慣,,
都係中意阿li多d..
上man sir堂好拘謹
Bio堂好正-v-
劉sir好好~~每一堂都有好多得意野
phy chem bio呢個choice真係冇錯xd
要讀好d呢幾科-v-
2008-09-07 10:18 AM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|