| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 / 8 / 18 (Mon)
果然..還是差太遠了..
不過..我一定會盡力的
2008-08-18 09:21 PM ''|'' [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 8 / 15 (Fri)
今日去左番工..又係一份悶既工
不過我會中意呢份多d lo..
起碼自己做自己野果陣都冇人會o係側邊講野..
冇咁煩
夜晚同左ms ho佢地去食飯..好開心-v-
其實我中意我地請多d ga..
下次正式番工要請ms ho xd
好討厭好討厭
其實我覺得自己真係好白痴lo
做左最盡力果個..有d比人玩緊既感覺
我唔想唔想再理la..好攰好攰
如果..你都唔係有個心想咁樣做既話
我都唔想全心全意去為你..
好過份...我唔中意你咁樣..好似咩都係我搞店咁
我唔中意好似淨係得我付出咁..
如果你都係care既話..唔該做番d野la
不過..宜家都冇得番轉頭lu..
就算點都好..都改變唔到
2008-08-15 11:45 PM ''|'' [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 8 / 14 (Thur)
今日同sabrina去行街xdd
搵唔到kuma仔tim..
最後買左domo仔xdd
跟住去左拎錢錢xd
好白痴地企左o係最前排lo-___-
見番上次頒獎比我個女人..都唔似係經理- -
似係d打雜咁-0-
肥蕭請食飯-v-
聽日又去番工lu..
其實有d中意呢份工xdd
我都知番番下就可能唔會咁諗lu xd
雖然宜家唔係好得閒..但係都想去試下先-0-
番工個人會瘦d ga xd
要搵我既朋友o係 9-5以外既時間打比我la
放心..su d會我都會照開既..唔會因為番工而唔開xd
2008-08-14 11:31 PM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 8 / 12 (Tue)
尋日開會..今日又開會..聽日又開會
呼..
2008-08-12 08:38 PM ''|'' [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 / 8 / 11 (Mon)
今日開會..聽左好多爛gag tim xdd
之後captain請左我地去食雪糕
忽然覺得我地真係好好..
可以一齊繼續讀書..
突然間有d感觸tim xd
好慶幸身邊有好多好多好朋友
一齊一齊經歷所有野
好多謝你地一直都o係我身邊度
唔開心果陣就會諗起你..真係好好..
同你傾完計之後就會開心好多-v-.
希望我地一直一直都會係好朋友.
2008-08-11 09:00 PM ''|'' [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 101 | »
|