pixiv@http://www.pixiv.net/member.php?id=2506714
---*歡迎入內參觀*---
demoncat
暱稱: 喵丸啦…
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我是怎樣了呢?
rg9…PINK17~cp+
就這樣幾個月
RG新刊
稿…嘛…
文章分類
全部 (308)
Monster Hunter (33)
Online Game (24)
抒情 (21)
產物安置區 (31)
閒聊 (181)
腐能量and同人活動相關 (17)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 6 月 29 日  星期五   2007-06-29

唔…我有寫日記…

今日真係好悶好眼訓…2樓蚊"之"都唔多隻

今日拎錢落樓下見到長曉01,琴日見佢西晒面咁睇人打機…我仲諗緊同唔同佢say hi
點知佢忽然好陽光氣色咁hi我…好恐怖啊!!
為什麼可以變臉變的這麼快的啊!!不過都好丫,唔洗面阻阻~呵!

今日無無聊聊係qooza到搵人d日記睇…
啊…好得人驚…點解d人可以每日整一堆閃字出黎…
點解可以咁好耐性整一堆可有可無0既東西出黎…

唔知係咪少左用符號,依家覺得"=_="">_<"^0^"呢d野好低能
但係我依家想用都唔知咩位用咩好了…
好想重拾童真…唔通要好似剛仔咁剪個柒頭黎換番個童真番黎?!…不好吧…

天翼嘛…白愛棲本就是不能自己升…我都(/才)8級了,還要到雷帝亞那邊打小貓升
每隻才得2exp…好運的話是可以打綠葉的啦…有3exp的說…

冇錯…我d文法真係怪到離譜…由口語慢慢變做書面再變番口語…想點0者?!?!>3<"
啊~~不過都不打緊吧~~~看得明就好了~~~^0^
對呀~~我是在用表情符號~~~好好玩嫁~~~^,^

緊來i-h生0既幾隻馬仔都唔生性唔識贏@Q@
再係咁輸洗湯左佢=W=

今個月面臨財赤…都係少出街為妙啦~~

聽日守夜…冇得訓啊…後日守完夜再送殯
說的好像沒關係不打緊…其實心內一點都不好受唷…

對了.笨吉開始會強女女女佢D仔…啊…啊…差不多要分籠了…
有人願意用一隻母色嘍我換一隻灰白色的公兔嗎…囧"
因為如果分籠的話…三隻都要去跟他們爸爸一起,之後會只得小吉一個孤單活下去…
但係我又唔想搞出兔命…囧"

今日係咁多先啦!呵呵~~要訓了
不然明天不夠精神嚕~

---*END*---


經常忘記分類: 閒聊
 
 
偉言發表時間~~~ 2007-06-29 11:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 





訪客留言 (返回 demoncat 的日誌)


暗屎 於 2007-08-02 01:38 PM 發表:
喵喵,重記得我嘛?-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會唔記得丫ovo
暗豬屎呀嘛~~~
Posted at 2007-08-05 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 關閉多功能編輯器 ]