真係有成1年冇打blog啦
依家諗住社評點寫丫''
唉= =呢排中文係咁要作文,作文
開頭寫書信,,跟住命題作文,,跟住呢個社評
諗到頭都痛嫁丫=.=
有時認為自己寫得好,,到頭來拎個肥佬的成績
那時的感覺真難受哦''
仲要係我諗住勁久先諗到丫
到頭來,,拎返個肥佬的成績,,好失望丫= =
唉= =呢排作文冇靈感丫
我的靈感,,你去左邊丫
冇左靈感,,我無辦法咁生存下去啦''
so,,我好害怕作文丫
英文都害怕丫
eng ut死左,,唔知考試可唔可以彌補返呢
不然我會落第3組丫= =
唉= =第3組勁多功課丫,,我又驚負擔唔到丫= =
所以我叫姐姐在大學影左英文reading,,about study,,因為考試考關於study呀
希望可以幫到我啦''
物理,,星期2又test啦''
我發覺物理每逢day3都測驗既''
下學期的測驗,,得1次合格,,好失望丫
上次既測驗都幾簡單,,都拎唔到合格的成績,,好失望丫''
琴日我都有溫,,但有點唔記得哂啦= =
有d唔識tim= =問姐姐先'' 盡快啦
因為天日有人黎,,大姨的鄰居,,有小孩子哦''
有小孩子,,我會同佢地玩下
不過,我唔知佢地住幾日
好驚丫,,星期2物理測驗
希望拎個合格的成績啦''
主啊,請賜予我力量吧
|