今次幾何的不合格全因為我懶!!..
_____________________________________________________________________________________________________
今日見到幾場精彩既籃球比賽..
再去睇華麗既舞步..
正..
我憎恨我的路由器....
周不時壞..
整左幾次都係甘..
成日都要同我過唔去....
今次上到網,算係好彩...
但係...
一時上到一時上唔到..
頂..