今日語文堂派考試卷戈震有D驚驚地.....甘我就攞張子跟出黎刷下D汗,E個時候 人干 指住我話:<好拉,收埋同我科無關既野>
@囧@
家儀姐張台變左柱狀物體(唔知點形容).MISS叫"永精"幫家儀姐去換過張.點知"永精"居然叫我幫佢.佢話我既然係跨欄隊既人.就應該係我去做... @,@
本來我原本都要去練習.點知去到跨欄組,'一隻生物'都冇.....
跟住個啊叔整两整就話OK拉.叫我羅返上去....
甘又過左一日......