今日頭3堂冇咩野 係走火警o個時好柒 "全校最龜之班別' 一落到去飛飛係咁爆粗
仲要係大大聲唔洗驚o個隻 搞都d人係咁笑 咁又係既 課室係最高最入
我地咁都快過其他班 其他班死左去啦__ 中文考口試 冇我份 跟住英文
係都要坐可發教主身邊呀 吹呀?跟住phy test 唔洗講野啦 唔識...................................................
跟住同鴨鴨放學 食雪糕__ 跟住一番屋企就訓左覺