| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
| Yes~ |
今朝同邦邦落左大窩口...之後同陳詩琪去左M記食左一陣..就見到小白
大家有講有笑~之後去車站BY Bus!!之後去左公園玩=v=....(感覺良好)
之後到左李柄!!^^趙偉強so 7!!!!個頭真係...唔錯唔錯
之後就呆企李柄操埸!
大約唔知過左幾耐先到我地出發行山...我第一次有無聊既感覺..仲可以無聊過上次去旅行\ . /
行完之後去左唱k!!><我好唔份氣~_~點解人地可以唱到一生何求!!我努力 盡力!!咁唱 都唱唔到.....
唱完之後就出發去葵方la!!去左葵方個公園..唉~一個2個係到
女人真係好易cry既動物= =~之後去左運動埸就走la!!
當我發到屋企....發覺我細佬生日!!
我點解發覺唔到T_T好再都有生日蛋糕食

today is good!!!
p.s:杰杰生日快樂^^

|
| 刊登時間︰2005-11-25 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
王鋒 於 2005-12-04 12:50 AM 發表:
|
網主回覆
我5會投架

估唔到你仲會上黎wo~
真有心
 Posted at 2005-12-14 10:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|