今日一起身就諗起阿麻,即卡叫阿媽打上去~平安啦....(比羅X同家X嚇得我)
之後阿媽話今日買鞋褲~之後佢去葵興拎小一入學申請表,,,
我睇電視睇到咁上下,就出去LU~一開波去運動家買鞋~(人山人海)
估唔到,平時好多野講既我,係個到最靜,最怕羞,唔知係咪阿媽識穿我呢個弱點~就點我去睇
我當然不甘視弱,立刻拎出我既勇氣行過去,選鞋既時間唔過1MIN~我就拎左比阿媽,#(%*(%#*(%#叫左店內既小二
我見到D 小二亡周圍閃,之後買左LA~黑色既~之後就起程出葵涌廣埸買褲(最討厭),阿媽買咪幾好,煩到死~~"
之後就買=.=我去到又變番奈弱既本色~"~乜都話事但,其實我想約FRIEND買=.=唔洗處處受限製,~
我都咁大個人LA~仲要阿媽陪我,仲要加埋細佬~真衰!
P.S:我都好明白阿媽,雖然我知道自己未大過架,不過我會試下,慢慢..慢慢......努力........努力...........
做一個.............實誠,忠直(=.=gap友,講每一句說話都係有力,踏實,做事唔好馬虎,唔好婆婆媽媽(=.=事但則d 字落去
總之做一個成熟的人law!
|