| 2006 年 3 月 28 日 星期二 |
 | |
| econ |
今日一番學就咪住張"世歷"
到第2-3堂~就開始測~
短短幾個字日本軍國主義興起<==問題
竟然要我作成5張paper............唉!
我寫左1張半就訓左覺~唔方合格喇~~
小息~食完野之後番課室....英文堂無幾耐......
3c出事啦- -........之後miss 叫我搵訓導!!死miss -.-咁小事都叫我落去搵
之後落去見到班訓對食緊野-.-之後就叫左阿陳sir上去攪~~~~~~
lunch睇波~~好驚聽日自己會好似佢地輸到咁.......-.-也許無型壓力罷了~~~
之後~~數學,econ過哂~~就同3c 加長毛
去搵陳sir!!!pk cc叔叔 最僧呢d人!!!又扮哂野~~~~
之後3c 食左2個缺點wo~~~然後就搵曾sir 補ceon 聽黎聽去
聽到我一舊舊似的...........到5點幾就走la~~~之後諗住番屋企
點知佢地要係公園開基地聽身後事....-.-
大約6點幾左右番屋企嚕~
p.s:長毛 我僧你= =
祝你死無全屍...............
|
| 刊登時間︰2006-03-28 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
比你靚仔的人 於 2006-03-30 06:52 PM 發表:
4A輸的原因完全不是因為’驕傲’
只係4D的實力遠遠在4A之上
場波4d班一直禁住4a班黎踢...4a才會生吞3隻雞蛋
我相信4a班既第2隊也會有如此下場...食蛋的數目大約2粒
|
|
|
曉君~* 於 2006-03-28 09:09 PM 發表:
〔〔3c〕〕是在說誰....?
我估是...[[[seeing....思雅]]]
[[但點解會是[3]c...??
這次我覺得4A輸的是’驕傲’明天要努力...輸了我會好狠的打你...
|
網主回覆
不提也罷-.-
灰心去~~~ Posted at 2006-03-29 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|