2006 年 3 月 28 日  星期二 晴天
econ

今日一番學就咪住張"世歷"

到第2-3堂~就開始測~

短短幾個字日本軍國主義興起<==問題

竟然要我作成5張paper............唉!

我寫左1張半就訓左覺~唔方合格喇~~

小息~食完野之後番課室....英文堂無幾耐......

3c出事啦- -........之後miss 叫我搵訓導!!死miss -.-咁小事都叫我落去搵

之後落去見到班訓對食緊野-.-之後就叫左阿陳sir上去攪~~~~~~

lunch睇波~~好驚聽日自己會好似佢地輸到咁.......-.-也許無型壓力罷了~~~

之後~~數學,econ過哂~~就同3c 加長毛

去搵陳sir!!!pk cc叔叔 最僧呢d人!!!又扮哂野~~~~

之後3c 食左2個缺點wo~~~然後就搵曾sir 補ceon 聽黎聽去

聽到我一舊舊似的...........到5點幾就走la~~~之後諗住番屋企

點知佢地要係公園開基地聽身後事....-.-

大約6點幾左右番屋企嚕~

p.s:長毛 我僧你= =

祝你死無全屍...............

刊登時間︰2006-03-28 08:34 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 blue147 的日誌)


比你靚仔的人 於 2006-03-30 06:52 PM 發表:
4A輸的原因完全不是因為’驕傲’
只係4D的實力遠遠在4A之上
場波4d班一直禁住4a班黎踢...4a才會生吞3隻雞蛋
我相信4a班既第2隊也會有如此下場...食蛋的數目大約2粒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



曉君~* 於 2006-03-28 09:09 PM 發表:
〔〔3c〕〕是在說誰....?
我估是...[[[seeing....思雅]]]
[[但點解會是[3]c...??
這次我覺得4A輸的是’驕傲’明天要努力...輸了我會好狠的打你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不提也罷-.-
灰心去~~~
Posted at 2006-03-29 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





blue147
暱稱: blue
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一定要黎玩!
唱K.....
死喇!
天晴
3月最後1日
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 38
今日人氣: 41
累積人氣: 3653
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed