想去uniqlo
我想買衫.
買鞋.
買褲.
買underwear.
哈,
我大個左有95%既機會會係shopaholic
好彩重細個.
好多衫都唔啱我著.
冇太多既$係我手上.
如果我係賭王個女.
佢d$一定會比我敗曬.
唔係多少既問題,
而係時間既問題.