CATEGORIES
全部 (40)
日記 (35)
未分類 (5)
2009-08-10  

 

想去uniqlo

我想買衫.

買鞋.

買褲.

買underwear.

哈,

我大個左有95%既機會會係shopaholic 

好彩重細個.

好多衫都唔啱我著.

冇太多既$係我手上.

哈,

如果我係賭王個女.

佢d$一定會比我敗曬.

唔係多少既問題,

而係時間既問題.

 

2009-08-10 11:57 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  







訪客留言 (返回 blue_lemon 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]