...
5555
中秋好悶.
又冇補假.
冇人陪呀 冇人陪.
lonely ,i am so lonely~
岩岩做完2/3既 HW.
食完DINNER 向physic 奮鬥 !
上個week冇返學喇.
miss 左physic.
前日上physic個時 load 左1/3 堂先追番啦..
今日要用我那聰明絕頂的頭腦夠番好physic d野先得..
----
今日好反常...
竟然禁早做HW.
重想溫書...