CATEGORIES
全部 (40)
日記 (35)
未分類 (5)
2009-10-04  

 ...

5555

中秋好悶.

又冇補假.

冇人陪呀 冇人陪.

lonely ,i am so lonely~

岩岩做完2/3既 HW.

食完DINNER 向physic 奮鬥 !

上個week冇返學喇.

miss 左physic.

前日上physic個時 load 左1/3 堂先追番啦..

今日要用我那聰明絕頂的頭腦夠番好physic d野先得..

----

今日好反常...

竟然禁早做HW.

重想溫書...

 

2009-10-04 06:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  







訪客留言 (返回 blue_lemon 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]