CATEGORIES
全部 (40)
日記 (35)
未分類 (5)
2009-10-05  

 ....

今日好似好多野做禁..

唔鍾意day 3.

-

哎呀!

english builder.

妖,

最x憎做呢d野.

d"大人"成日話我地玩電腦.

佢地依家唔係製造緊chance 比我地玩咩?

fuck

.

明白到,

有時只係想有個人陪我.

唔需要天方夜譚.

陪我已經足夠

2009-10-05 09:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  







訪客留言 (返回 blue_lemon 的日誌)


land_blog 於 2009-10-05 11:01 PM 發表:
你地english builder做lv幾?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 English Builder Plus - Advanced lor.
Posted at 2009-10-06 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]