;▄+小妹`[[▊×|!'"!||`'◆我這麼平凡::___*其實好感已有限|]''°!||ㄖ°*
.,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*
今日知道自己咩班牙!!
我慘牙!!.
我唔想讀呢班!!
刊登時間︰2006-08-31 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]