| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
@@coco河馬跳水啦""  |
分類: 未分類 |
今日同平時差唔多~
返到學校入hall~
好悶~
第一堂p.e~
我地係到打羽毛球
第2.3堂人文...""
zZz...
之後小息
小息完左就中文堂
二堂都係到作文同做工作紙~
有D人已經考左口試啦
聽日就到我考~
中文堂就黎完果時~
蔣sir叫嘉明同嬌嬌幫河馬執返個袋d野
之後佢地咪執囉~
之後數學堂~
佢地拎哂"夏曉哥"d野出黎
仲拎左成40$$$- -""
之後"夏曉哥"佢地返到黎
比返d$$佢地
之後lunch
都痴孖根既~
經過見到我地就講句粗口
係唔係有病呀??!
之後仲要係到喊喎...""
邊有人鬧完人~自己係到喊嫁
係到扮可憐~
仲要有人話要吹雞...
好驚呀~點算呀- -
我地今日食完飯無落去食野~
我地出左陣去同人傾計
之後有d人無啦啦爆句粗~
之後踢哂人地d枱落地下
咁夠薑就係我地面前踢啦
係唔係淆低姐
都痴孖根~
之後我地走左去搵呀sir講
呀sir叫果二條友出去~
之後仲要踏過嘉明d書行過
搞到嬌嬌同嘉明都係到喊
好心涼咩...?""
之後幫佢地一齊執返d書~
我地班d人幫我地整返河馬d野
哈哈~抵死啦
之後2堂英文∼
同賴Sir傾左1堂∼
之後1堂就返過去上堂∼
對作業∼
之後放學∼
同嘉明~嬌嬌一齊去左KFC食野∼
之後再去新都城∼
miss生日~
所以去買禮物∼
買完就番屋企∼
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 49 | »
|