今日食Lunch同老公傾緊1個話題
各不相讓,,但明顯我比佢遜色
結婚比同居好
老公係正方,,我係反方
我知道自己講野愈來愈情緒化
結婚我當然知道有咩好
小時候的我都好想快d嫁人
但唔知點解...漸漸的對婚姻失去信心
老公講得岩,,的確只係小數人會離婚
但係我見的的往往係li d失敗的結果
我好驚自己會成為1份子
我愛老公嗎`!? 當然
但係...
愛卻捉不住,,不能強迫別人的愛
愛沒有痕跡,,捉摸不定
愛難以確保對方都愛你
你只可以相信佢的愛,,相信自己係受保護的
愛可能只係1刻的感動
愛可能只係過往的回憶
我愛老公,,唔係因為有咩特別原因
只係因為當我攪住佢的時候...
我可以感覺自己的存在
我感到很安慰,,變得有精神
我感覺到熟識的感覺,,好似你永遠都係我咁
我感覺到你的愛,,你一直以來對我關懷對我的體貼
我好想永遠永遠永遠留住li種感覺
但係沒冇可能,,因為你唔中2比我攬住
唉...
同居的好處係可以令大家知道相見好,同住難
而且我唔中2結婚,,結婚好煩
加上造出的1個家之後,,我驚自己變了你的負擔
我唔識同屋企人相處,,如果只係同居就可以當拍拖咁面對
我唔會煮飯,唔會打掃,唔會照顧bb
而且又粗心大意,大頭蝦,唔識照顧自己
娶了我會驚你後悔...
我唔想重演慘劇
我相信有奇蹟童話嗎`!? 當然
但相信就可以嗎`!?
奇蹟童話係現今有嗎`!?
太話相信童話...最後比人話幼稚,單純
我想同世界講:我係成熟的人
由小到大都係愛嗲人
但因為咁就唔可以係成熟嗎`!?
我想成熟d,唔洗令人擔心
我想堅強d,唔想要人的可憐
但係講又有用嗎`!?
講左好耐,,但效果唔好
如果真係要結婚,,我就變成你的包袱,,你的負荷量更重
我唔想有個人因為我的事擔心或者傷心
我唔想連累任何人
我已經做左好多錯事
我想自己生活,,我可以自己養自己
我唔中2執屋,,講真我只係在老公黎的時候先會執1執屋
結婚有好多細節的問題
會鬧架,,最後又會...唉``
結婚對所有女仔都可能係夢寐以求,,因為可以有個保障
但對我黎講,,結婚係1件難事
因為會有種使命感,,而且我仲要知道自己做唔好
要考慮下你的父母,,佢得你1個仔
如果我唔識照顧你,,佢地會覺得點`!?
結婚的難係因為我完全未試過接觸過...
我唔知原來可以同房訓
我唔知有咩要做或者形式係點
我唔識做,,都好驚做錯
每件事都會想試...但結婚真係怕怕
但如果同居的話,,bb又會變成點`!?
好多野要念,,又令我唔想面對
唉...
可能係E+仲未係時候念li d野掛
只想躲在媽媽的胚胎中
懶懶的
不用想
結婚太沉重...難...驚...煩...
P.S.
常希望可以見到老公,,最好24小時係我身邊
夢始終是夢吧
|