起身...知道今日將會撐得好辛苦
不過我真係好想返學丫
加油 =]
返學請雪雪幫我拎左個口罩
之後返教室,,上6/f
Miss Pang明顯心情唔好,,驚...
之後佢叫我搵Miss Tang,,係老公教室`!?
完全抬不起頭來
第1,2堂P.E.
Li一連串活動係攞我命嗎`!?
反應完全緩慢
之後幾堂都好辛苦
不過係我自己選擇就要堅持到底
Lunch喊了,,係街度喊...
E+念返可能係我發燒啦
但講真...我E+驚左同老公+細佬食Lunch
細佬次次到最後只會話我食得慢,,顯示出1個唔耐煩的樣
老公就唔識哄我,不斷咁迫我食野
你地食得咁快又唔浪費就自己食飽佢
我唔要同你地食
真係好唔開心
放學全班比Miss留低...我要補默(尋日請左假``)
明明係讀默,,唔知點解Miss要我背默
我最差就係背野,,我根本完全唔得
又喊...
返學企沖涼
沖完涼又喊
點解我咁中2喊`!?
好冇用...
嚴重發燒
P.S.
聽日唔想返學
唔想做功課
唔想見到Miss Pang
唔想同細佬+老公食Lunch
...唔想...
好多好多唔想
我憎透自己了
|