起身...悶``
等睇牙...4點
之後去圖書館睇書 + 借書
打比老公佢話6點先放學
但我5點幾行過見佢岩岩放學
咁就係緣份嗎`!?
點知你1直冇打比我...如果我唔打比你,你係咪就唔會打電話比我`!?
之後同老公買5香肉丁(我未食過...)
老公可愛左好多...係我幻覺嗎`!?
老公走左之後去左2叔屋企食粥
之後再出調景嶺
好多野食,,而且我中左獎
...幸運...
買左好多棉花糖,,而且食左好多野
好滿足
返屋企...好掛住老公
信服,感恩,信心,謙卑,堅韌,更新,盡責,誠實,接納,仁愛,公正,節制
係Teen Teen起動迎東亞的主旨
P.S.
今日發左個惡夢
因為有朋友去左屋企所以要送佢走
點知我同阿妹未落車,車就開左
司機唔比落車,話最近要去到太和先比我地落
落車之後見到好多怪人(唔知係咪鬼...)
我好驚,阿妹都好驚
感覺好真...驚``
老公尋日係我訓之前嚇我...搞到我發惡夢
|