今日老公去Camp...唉``
4點去左小童,,打比死人阿Wing話4:30p.m.係坑口MTR等
行返去的時候先收到電話係Po Lam等
算了吧
到左先知要行山
我得我1個著左shirt+短褲+converse+斜咩袋
唉...頂硬上
行到昂平山頂,,汪志光打黎講關於義工的野...下``
行到10點幾11點...成功完成人體極限 =]
返屋企沖涼洗頭
之後同媽咪睇碟到2點幾...訓覺
P.S.
老公今日玩得開心嗎`!?
我會幫你祈禱,,希望你可以盡興 =]
Hope you have a good night
老公,,我真係好掛住你牙
|