早上傑生面試,,我覺得滿意
之後返屋企換衫
同媽咪,阿妹出街食Lunch
之後去左石陝尾上左堂和視障人士接觸
之後去西貢碼頭上船
唔想釣墨魚
留係有冷氣機的地方唱k
同d小朋友玩得好開心
走的時候有個小朋友問我拎電話...>__________<
之後有個大過我的哥哥又問我拎
搞錯``識左唔夠5小時洗唔洗咁牙~
哈~我當然冇比啦"
老公,我叻女嗎`!?
比Mo仔佢地話我男女老少都岩...不會吧~
返屋企玩左陣電腦
之後同老公傾電話,,好眼訓
都唔記得講左咩...1路訓1路傾
之後收線後即訓左,勁~
今日好倦...聽日3點幾去食自助餐
P.S.
我不是每個人都岩嫁
對我而言,,只有老公最岩我
...老公的所有第1次都係我嫁,,包括你的人都係我嫁...
會唔會佔有慾太多`!?
不要緊,,因為我真係好中2你
老公,,鍚曬你
|