可能夢境係1個機會比自己體驗出現實中相反的事`!?
好耐冇發過咁開心的夢
但係尋日訓的時候係淚流滿面
念左好多野
點解我又會念呢`!?
是自己的本性`!?自己又變得不誠實了...
點解連自己都變得信唔過`!?
有d迷茫,,係我已唔愛你嗎`!?
有好多事都唔想同你講,,但你卻一直願意對我放心,,係我的愧疚嗎`!?
考試了,,應該唔好再念咁多野
sd完信息比你念住關手機
咁就可以咩都唔睇咩都唔知,,但自己卻忍唔住攬住手機等你回音
是不捨得嗎`!?
結果喊到倦訓著左...
真係唔想起身
因為我想留係個夢度
但自己覺得好頭痛,,好唔舒服
起身後發現有d燒,,乖乖地整左麥皮比自己食
...唔想食藥...
P.S.
是甚麼`!?
是我一直不懂得相信愛`!?
還是我受不起你的愛`!?
|