返學淋雨,,放學都淋雨
不過感覺良好...只有少少傷風
^____________^
Lunch係圖書館玩,,比"好"人老公偷吻了
放學補習,,又係Maths
睇電視之後應該要溫習了
聽日就算得閒都唔可以搵老公,,因為佢2個人的時候溫唔到書
唉...應該要到考完試先再搵佢會較好...希望佢可以專心溫書
不懂如何支持你 不打擾你已是我的最好方法
願你明白,,加油努力
P.S.
悄悄的將心情印在腦海裹
因為承諾的背後
總有許多無法實現的借口
烙印在我心深處
在這想念的天氣
心又回到了原點
找到了被遺忘的記憶
整理心緒調整心跳的頻率
等待心中的---你
|