今日早上遲到...Sorry``
冇食早餐上體育堂...之後再上堂上堂上堂``
Math小測,,嚇到我就死
Lunch本來會好忙,,但冇la la又得閒``
成個Lunch冇野做...同老公1齊
放學去青協整朱古力粒鬆餅+牛油cookies
好好味=]
見到老公的朋友---阿康(應該係St.John)
之後返屋企食dinner
今日個人好精神
P.S.
你成日懷疑的話我都冇辦法
唔理你幻想我有第3者,第4者...點都好``
我就係中2你
信唔信由你
你成日咁講我覺得好煩
已經唔想再同你解釋咁多
你念清楚再講
5月16日你可以保證會信我唔再質疑我的話
我會樂意同你過生日
如果你依然係咁樣
恐怕當日對你會變得完全沒有關係
我唔係想迫你
只不過我每次聽你質疑的說話之後,,都會覺得個心好痛
我唔想再咁樣啦
你唔信我就算
唔需要再講
我愛你,,老公
|