今日超唔開心牙
係數學堂度
得我1個計到條數
之後賴XX話肯定唔係我念...
我冇理佢
但原來全班同學都唔信係我自己念
我...原來係你地心目中係咁樣
好唔開心
識左5年多的黃煒都唔信係我念...唉``
最最最最最唔開心係連老公都唔信我
佢覺得我係問哥哥
我話冇,,但佢都唔會信
我冇補習,,冇問人...條數係用我自己個腦念嫁`!!
當時我同老公傾緊電話
我冇問佢
我自己念嫁
你地就係唔信
我好唔開心牙
~喊~
好討厭計數
因為...
我唔識計的話係蠢,,識計就話就唔係我自己念嗎`!?
好討厭Li種感覺
我...點解唔可信呢`!?
老公都唔信我...
我唔想再計,,唔想啦
真係真係好唔開心
喊完又喊...仲有咩野可以證明`!?
P.S.
今日有種感覺...我好想溫書``
|