尋日
同老公約法三章...
我答應左佢會食野,,而且要準時`!!
本來念住早d訓覺,,因為聽日要食早餐...
點知
媽咪佢返黎之後汁行李
佢同阿妹去澳門3日
我居然唔記得
之後自己係房度又訓唔著
1點幾先開始倦,,
點知
訓左1陣就比媽咪佢地出門口的聲嘈醒
當時應該係4點-5點左右
好嘈,,我又唔敢起身...因為起左身我就1定訓唔返`!!
佢地出左門之後又用左好耐好耐的時間
先可以不知不覺咁訓返
點知
8點幾我個鐘響
{p.s."本身我同老公約左9-11a.m.係食早餐的時間,,所以我想早過佢起身}
我足足禁息左5個鐘,,由8點開始響到8點30分
我念左1陣起唔起身,,因為我真係好倦
最後決定訓多陣,,因為老公會叫我牙`!!
10點老公打比我...我應左1應又唔小心訓左...
之後11點比爸爸叫醒
佢叫我去打針
{p.s."流感高風期+我身體體質1向弱}
之後12點起身沖涼,,同老公講聲我仲未食早餐,,之後出去打針
其實我有d驚,,但老公話打針唔痛
我都同佢講左我唔驚打針
所以今次打針我冇喊冇叫,,好乖女牙`!!
之後返屋企,,打針的地方好痛+冇力
爸汁屋,,我玩電腦
唉~今日好悶牙{老公的表弟去左佢屋企`!!}...
P.S.
媽話遲d仲要打幾支唔知咩針
我暈啦
初戀趣、熱戀醉、失戀傷、癡戀累、苦戀可憐、單戀犯賤
希望珮儀你可以振作
你要知道Li次唔係你的錯
係佢衰係佢壞,,所以你唔好咁唔開心啦`!!
你要記住
我永遠支持你
如果你有咩唔開心1定要搵我牙`!!我1定會幫你...
我地女仔唔1定比男仔弱,,好多野都係我地女仔聰明嫁`!!
希望你可以快d康復
|