今日8點就起左身...
因為要返學校幫手搞活動`!!
個人好倦...
隻眼好腫{媽咪嚇親}...
平時喊我隻眼都唔會腫嫁...
但今次真係好腫`!!
喊左成晚...終於得到個結論`!!
係我錯
所有野都係我錯...
我好倦...
成日喊...喊到我自己都開始討厭啦`!!
我唔需要任何人`!!
因為期望愈大,失望愈大...
係咪每次都要搞到我唔開心先肯同我解釋...!?
如果係的話,我唔再難為你`!!
點解你唔係早d同我講...
次次都係要令我傷心...
我講過好多次...
我好倦,我唔想再做反抗啦`!!
你永遠都唔肯主動同我講嗎...!?
我再冇所謂啦...
可能...
放棄自己的固執係1件好事`!!
因為...
我再用心你都唔信我`!!
反正
我1向都習慣得自己面對
你要點我真係再冇所謂啦...
我只係想知道你多d,但如果我咁做係錯的話...
我以後都唔打擾你`!!
因為我好倦...
我只想你哄下我就足夠...
我唔明白點解有好多好多的人都肯哄我...
唯獨係你唔肯...!?
我真係咁糟糕嗎...!?
我想要解釋...
1個解釋真係好難講出口嗎...!?
點解你唔可以同我解釋...!?
到底點解牙`!?
細馬...我仲可以繼續對你咁有信心嗎`!?
你同我解釋,我會信...我1定會信`!!
我只係想要你的解釋...
可以比個解釋我嗎...!?
P.S.
我想傾電話,有冇人可以打比我...!?
就算呃我都冇所謂,我只想要1d關心...可以嗎`!?
|