Music Playlist at MixPod.com
收返月記...miss話已有2個月冇見到我燦爛的笑容了
對...我真的好耐好耐冇真正開開心心咁生活啦
每次笑...都只可以維持到1會兒
好倦
不要再堅持
我要哭一次
P.S.
常常覺得缺氧了
如今想起來,自己哪一刻曾好好呼吸過?