聖誕節個過甚麼?想一想,有嗎?看來今年又沒有應節了......
聖誕假卻是難得,為什麼?知道我喜好的人都會知la,事關可以sleep到唔知幾點嘛!
本來以為聖誕只係會睇哈利波特玩港口鑰,但未約好人之前,竟然先睇咗《king kong》&《如果愛》......發現兩部戲都唔「死」,唔錯!
《KING KONG》- 帝國大廈上的日出