天空之城上的羅拔臣

2006 年 5 月 16 日  星期二   雨天


回來之章 愉快 分類: 未分類

呀!呀!呀!終於番來la!係咪好懷念我呢!

都好耐冇打日記la(睇下上一次日記係幾時就知-.-""),實在唔應該咁lazy的.....不過事實上係有某人強迫我打....呀!!(被打)

其實e排都冇咩野特別事la(我的印象中),好似唔記得了.....好似有同人唱過k咁la......
係la,唔知幾多日之前,同咗一大班人(xxx、yyy、zzz等等)去咗元朗唱k,e次係我第一次唱k啊,感覺都唔錯la!唱歌唱到極度crazy......

今日d堂都冇d咩野la,不過好期待小紅帽的登場!(邊個就唔講la,自己心照la-.-""費事提起咗佢又傷心......)←何自信呀!

今個星期五就係中史比賽la,大家努力啊!一齊打低3B!(3B啲人入咗利唔好發火,原諒我係3D的人-.-"")

p.s.按Ctrl+A,會有意想不到的驚喜!






訪客留言 (返回 bluejack 的日誌)


TER 於 2006-05-18 11:23 PM 發表:
JACKLEE``你去左唱K-口-`?
你都會去唱K`?甘有無影貼呢`哈..
本身吾知`但系依家睇完知..
不過點解話佢系`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sing414 於 2006-05-16 10:48 PM 發表:
乜你真係第一次去唱k ga,
但係你好似好有經驗咁wo...
小紅帽係邊個我都知,
你小心比佢睇到呀!!!
如果唔係佢會......打死你
到時你就死喇...嘻嘻
仲有呀,
你果個意想不到的驚喜,
真係意想不到呀,
比佢睇到...
會發生d更加意想不到ge事tim呀(比佢打)...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你的關心,我會小心的la......
Posted at 2006-05-17 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: Jelly
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2007-05-08
2007-05-03
2007-04-30
2007-04-28
2007-04-25
» 日誌分類
全部 (68)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 39
今日人氣: 3
累積人氣: 3583
» 站內搜索
RSS Feed