睇來我真係懶咗好多,e排都有咩心情打日記,看來最少都要考完試之後才會繼續打日記了......(記著,e個只係預測-.-"")
今日好黑仔呀!「打波先利落雨,唔通連個天都唔鐘意我?」唔唔......睇落我唔似係講e d野的人?唔唔.....你睇錯la!當我係極度憂鬱的時候(e.g.冇得打羽毛球),偶爾也會講出一些令人感到憂愁的東西.....
好似講咗好多費話啊!本來想入正題,不過好可惜,今日的打日記時間用完la,等下一次先繼續吧!.......呀(第n次被打-.-"")