今日就係6月6日la!不過都冇咩野特別事發生..本來話係6點6分6秒放隻蛋試下(A1的就知咩事-.-),但係醒起時已經22分.....有點兒後悔......
見到好多人都好努力溫書...開始感到一點兒壓力......睇泥真係要使出真功夫la!真•無雙,起動!(三國無雙+高達-.-"")