終於考完試la!心情都唔錯,不過今次睇怕都考得麻麻地。唔好問我點解,男人的直覺係有得解的...=.=""(好似又講咗一d費話......)
本來考完試的我都會輕鬆一下,例如打下機...不過竟然比我發現我自己開始對打機冇興趣!e件事都幾麻煩下,事關唔打機的話考完試的日子就冇野做的la!
最麻煩的係腦海裡不斷浮現出羽毛球的影像=.=""明知自己隻腳得番15%功能......真係煩la!
聽日就開始派卷,而且係中英數.....唔該la!我一日受唔到咁大打擊的啊!請學校下一次分開e三份派!