一個月了,,已經疲憊不堪,,整天溫書溫書溫書,,溫唔熟..再溫..直至會背為止..
不停咁爛背 還好,,成績的結果對自己還算有交待..
這樣的日子,,真的能夠幫上到中6 ? 又一個未知之數,,,還是加油吧..
昨天中秋節,,,,活動還真夠無聊,,,不停咁睇人玩火~"~
火光沖天,,,又砰砰聲,,唔明有咩好玩.....