唉,由琴日到今日都有一d既傷心...琴日大約訓到11點到,開左個電視諗起有劉翔跑110米欄,
根住等到12點幾,yeah...有得睇佢la,根住我仲對住個電視講:今次仲唔贏到d美國佬出唔到聲...
到真係到劉翔跑個一刻,唔知點,我feel到佢個表情有d辛苦...不過仲見到劉翔換左衫去跑,我果時
都仲好開心,到左最緊張個刻,終於都跑la,不過第一次有人偷步,但係我見到劉翔無la la返左去,好
似唔跑咁...我開始擔心...根住幾分鐘都無..大會宣佈劉翔因傷跑唔到,我真係覺得好驚訝,根住見
到場內d觀眾一個個咁走先知道係真...果陣真係好唔開心...同麻見到有d觀眾係度喊,搞到我都我都
喊,但係我覺得劉翔一定係真係頂唔順先會唔跑,睇d報紙都講佢自己好唔開心,我希望佢早日康復,為
中國再跑...根住琴日去左海運戲院同d fds睇地心探險記3D,我覺得真係好好睇呀,d 3D好正呀真係,
最後去左新港中心食野....
去迪士尼D相

|