尋晚失眠..開頭訓唔著..1訓訓到1點幾∼∼ke
連續幾日都只會得我自己響屋企∼∼佢地去晒camp..
媽咪出門口之前放低左少少錢比我黎緊幾日食飯∼∼^^
接近7點出左去買餸∼∼
物價高漲..去到超市樣樣都貴..唔知買咩好..
響超市撞到3個同校∼∼其實佢地上年畢左業喇∼∼
我由佢地中2睇住佢地大∼∼hee
以為佢地唔認得我∼∼最後都認得∼∼算你地啦∼∼
雖然冇同佢地講野∼∼不過都好開心∼∼
因為..我真係好鍾意4年前佢地果班2c∼∼
我對佢地好∼∼佢地又對我好∼∼
記得阿包講過1句:呢個prefect我撐佢 你地唔準蝦佢
今日整左芒果布甸、白汁意粉、奶油蔬菜∼∼
em∼∼我鍾意煮野食∼∼hee
收到阿兒封信∼∼ha∼∼識穿你啦∼∼都冇郵票∼∼^^
其實大家都知道大家忙..不過大家都依然重視對方..
只係..大家都冇講出口^^”
唔使怕∼∼我地好快重聚∼∼wakaka
到時對到你覺得厭∼∼heehee
講緊你地啊! 小斑、阿兒、文文、OL、珊珊
大概知道黎緊要做咩或者讀咩lu∼∼
唔會再變卦喇掛..?
阿甘..你要快d好返! 好掛住你把靚聲>3<
|