呵呵 !!今日(即係13號) 我地from2要去元朗bbq呀
我都唔係好鐘意去bbq ....但係學校旅行,我就要一定去la
因為明天係呀穎既生日 ..我就送左佢一條手鏈(係pink既心形水晶 組成嫁
我一去到...果陣我只有o嘴 大到嚇死人
有幾個足球場咁大
好大既草園呀


d人好細呀(我地去左小人國)^^


我地果係到扯大纜 ...男仔比女仔 當然係男仔 la


係車到影到

因為我地學校唔夠車用 ,so 2d班 1-13號要去2a既車
要唔同車坐 好慘呀
係豬豬''呀 借呀怡既圖圖 (sorry)

啊sir d腳趾好sexy (呀仔無端端"拿"起呀sir件3 我地
個個都睇到佢既肚臍 ..個個都o嘴 我好似見到佢個肚有
小小毛 ...>,< 唔得la 我要番屋企洗眼 )

結果我果日完全沒玩過野 ,只係坐係到休息同埋囉呀仔既mp4 泥聽 (係歷史上我係學校旅行中沒玩過嫁!!!)
bbq(係bbp我知道左多xx係唔燒得嫁^0^)

我食得果幾樣野(好餓呀) 番到學校
去左7仔到食cup noodles 好好食呀(但係平時食都唔好食)why?? |