紅彤彤~~~~櫻 sakura - QOOZA BLOG 網上日誌
紅彤彤~~~~櫻 sakura
^^
blythesakura
暱稱: 心之戀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-29
迷宮バタフライ
Buono! - 真實的自我P...
15th單曲「交往中卻是...
辛苦晒
文章分類
全部 (40)
blythe (1)
日記 (9)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 4264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


lolita的由來 分類: 未分類
+Lolita的衣著風格+ - Rule 1:「To be ELEGANT…」
   Lolita服飾具有高貴優雅的感覺和濃厚的少女味道,服裝特點在於多蕾絲、荷葉邊、絲帶等,裙子則主要由及以及膝的傘裙、蛋糕裙和圓檯為主;而在服裝質料方面,傳統的lolita多數以綿質為主,不過現在也有人用其他質料來做lolita。但其實lolita服飾的出現也有不少人差生了誤解,以為有lace、有公主袖的服裝就是lolita,但其實這些特徵只能展現出維多利亞風格,並不等同於lolita服裝。

  Lolita可由不同的服飾配搭在一起,常見的衣服包括有連身裙(One-piece)、上衣(Blouse/cutsaw*)、背心裙(Jumper/jumper skirt)、半截裙(Skirt)、外套(Jacket)、大褸(Coat)等;還有可在裙子下穿上BB褲和紗裙,紗裙可以令裙子可以撐起來更好看。襪子多以蕾絲花邊及絲帶裝飾的,鞋子則主要為厚底鞋、靴子及高跟鞋;頭飾方面則有很多變化,如長條形/圓形headdress、遮陽帽、絲絨花、蝴蝶結、皇冠……還可以跟據自己的喜好配襯不同的物品,像飾物(頸鏈、戒指、耳環)、洋傘、洋扇等。其實lolita的衣飾還有很多類型不能盡錄,最重要是互相配搭得宜,只要能表達不同種類的lolita「靈魂」便可以。
*Blouse和Cutsaw同樣都是上衣,但兩者布料上是有分別的。Blouse使用的是普遍梭織布料,而Cutsaw則是針織的棉布。

+Lolita的種類+
Lolita可細分為幾種不同的種類,是以所表達的感覺、心情、外表和打扮來分類,而並不是單純用顏色或布料區分。並且經過多年變化,分類太多不能盡錄。

+Sweet Lolita+(並不是Sweet Love Lolita)
感覺:表達出小女孩的純真甜美、天真無邪和洋娃娃般的可愛,也代表了溫馨親切的少女味道
顏色:主要是粉色系列,如粉紅、白、粉藍、米黃、紅等,但也有黑、灰和粉紫的
剪裁:連身裙多是高腰的圓檯裙,紗裙撐起來的位置也比Classic較高
設計:常用蕾絲、絲帶和蝴蝶結作裝飾;布上有時也有一些可愛的圖案,如琴譜、草苺、碎花…
化妝:彩妝、淡妝為主
Black Lolita~Sweet Lolita中的分支!!!
很多人初初對lolita認識不深時,很容易誤把全黑/黑白色的lolita當作了Gothic lolita。但其實lolita的種類並不是以顏色/布料來分辨的,所以Sweet lolita和Classical lolita也可以是黑色的,當然Gothic Lolita也可以是白色的,使用花布的也不一定是Classical Lolita。Black Lolita是Sweet lolita內的一支,雖然使用黑色/黑白色的布料,但設計是屬於Sweet系的,化妝也以淡妝為主並配襯可愛的飾物,帶出Sweet系中親切甜美的感覺 。

+Classical Lolita+

感覺:表達出高貴優雅、成熟大方的感覺,像是一個充滿氣質的少女貴族
    亦是唯一一個能夠保留洛可可和維多利亞精髓的Lolita
顏色:比較廣泛,主要有能具貴族氣息的酒紅色和香檳色,還有白色、米黃色、
    紫色、黑色、粉紅色、藍色、墨綠色、啡色等等
剪裁:最能保留傳統歐式宮廷裝的要素,十分注重整體線條和修腰的效果,較有層次感
    連身裙主要以下散式傘裙為主,半裁裙則多是高腰的款式
設計:通常荷葉邊作點綴,後方腰部多有束繩設計,並可在底層襯上一條蛋糕裙
    布料則多用淨色或玫瑰、白合等的花布
化妝:淡妝為主
文章由lolita online 瑟蕾絲原創
甜甜圈----sweet 分類: 未分類
網誌分類:甜甜圈----sweet
2006/07/25 21:18:35
 

蜜糖波堤:外型長的很像念珠,一球一球的,吃起來很Q,表面塗上一層糖霜,甜度 3(中等)。

 

椰香巧克力多拿茲:多拿茲就是(Denut),一圈的巧克力不是只有在表面喔∼而是整個都是巧克力,表面還灑上
一層椰子粉,椰子的香味和巧克力搭配,甜度也不會太高,香味真是十足!甜度 3(中等)。

 

草莓法蘭奇:在”Mister Donut ”店裡面的甜甜圈中,法蘭奇類的體型算是比較小的,1/3 外圈抹上草莓,而內部
剖開一半後,在上面塗上的是奶油,口感很像泡芙,綿密而鬆軟。甜度 4(略高)。

 

巧克力法蘭奇:另一個法蘭奇類的是抹上巧克力口味,而內部剖開一半後,同樣在上面有塗抹奶油,口感很像泡
芙,綿密而鬆軟,麵包的口感與前面的草莓口味一樣的。甜度 4(略高)。

 

草莓多拿茲:甜甜圈類的樣式,草莓多拿茲是抹最多草莓的一種,而它也有巧克力口味的,這也是屬於比較鬆軟口
感的甜甜圈,咬下一口之後,整個草莓的香味真是充滿整個口腔,真是讚∼甜度 3(適中)。

 

糖霜多拿茲:糖霜的口感,應該是我最喜歡的口味,因為很像以前常常吃的灑糖甜甜圈,不過吃過這家的之後,發
現糖的細膩度比較柔,而吃起來的Q度也比一般常吃到的甜甜圈來得Q,還是我覺得比較好吃的一類。甜度 4(略
高)。

 

金聖蛋糕多拿茲:所有多拿茲類別的甜甜圈中,金聖應該是最甜的一種。而上面灑的黃色顆粒是糖,所以除了鬆
軟的感覺外,也感覺相當甜,體積也是多拿茲類中比較紮實的類別。填度 5 (高)

 

卡士達巧貝:外表灑糖的卡士達巧貝,是”Mister Donut ”店裡面的甜甜圈中沒有洞的一類甜甜圈,而裡面的內容
裝的是”克林姆 ”,”Mister Donut ”店裡面的巧貝類都是長這樣,就是克林姆麵包的那種奶油內容(小時候常常
吃 5 元一個的克林姆麵包)。甜度 4(略高)。

 

草莓歐菲香:在”Mister Donut ”店裡面的這一類甜甜圈,屬於口感比較大人口味的成熟風,吃起來很像較硬的蛋
糕,外皮有烤過的痕跡,而裡頭則是鬆軟的蛋糕口感。上面抹上一層草莓,吃完很想泡茶的一種。甜度 4(略高)。

2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


呀sir係唔係失戀呀 疑惑 分類: 日記

呀sir唔知道係唔係失戀呀???我lei人地話呀sir沒帶介指又沒番學校 

好野~~我地唔使dictation ^^  佢e家又剪頭髮 佢個頭好唔得呀~好樣衰呀

我知道失戀既人係會剪頭髮嫁 因為我都試過e樣野 想起 我都唔知道自己做得對唔對??

2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


~~ 分類: 未分類

~~

2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


創意學堂新的遇事 開心 分類: 未分類

 

我今日創意學堂要番星期日

真係好早呀 要8:00就起身 好

我估係miss教 點知係呀sir 教 激死人la

我唔係好鐘意D呀 sir呀>,<

今個主題係萬聖節哦~~我張個pinnkin畫到O嘴

好好笑

放左學就去M記到食野 食左個芝士火腿包

好好食呀  我俾5粒星星    呵呵

我番到屋企得閒就:

手機

^^

食DINNER 沒淡好食 食米粉 都好好食呀(坦白中-_-)

學校旅行 疑惑 分類: 未分類

呵呵!!今日(即係13號) 我地from2要去元朗bbq呀 

我都唔係好鐘意去bbq  ....但係學校旅行,我就要一定去la

因為明天係呀穎既生日..我就送左佢一條手鏈(係pink既心形水晶組成嫁

我一去到...果陣我只有o嘴  大到嚇死人

有幾個足球場咁大

好大既草園呀

d人好細呀(我地去左小人國)^^

我地果係到扯大纜  ...男仔比女仔  當然係男仔la

係車到影到

因為我地學校唔夠車用 ,so 2d班 1-13號要去2a既車

要唔同車坐 好慘呀

豬豬''呀 借呀怡既圖圖 (sorry)

 

按一下可以在新的視窗瀏覽圖片

啊sir d腳趾好sexy(呀仔無端端"拿"起呀sir件3 我地

個個都睇到佢既肚臍..個個都o嘴 我好似見到佢個肚有

小小毛...>,< 唔得la 我要番屋企洗眼)

按一下可以在新的視窗瀏覽圖片

結果我果日完全沒玩過野 ,只係坐係到休息同埋囉呀仔既mp4    泥聽  (係歷史上我係學校旅行中沒玩過嫁!!!)

bbq(係bbp我知道左多xx係唔燒得嫁^0^)

我食得果幾樣野(好餓呀)番到學校

去左7仔到食cup noodles 好好食呀(但係平時食都唔好食)why??

2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


我好慘呀........ 感動 分類: 未分類

因為我要去籃球,so 隻leg又傷左..好可憐呀

10月6日就要去籃球賽   點好la~  我都唔知道我得唔得呀

我記得上年超超超恐怖..d人都唔係打波..係到打人

好在..我沒俾人打 依我係打番人 

 我唔小心打到一個女仔既頭頂 跟住佢就who打我呀....

我好細聲咁講左sorry   佢唔知我係到打佢 呵呵 笑死人呀

不果沒問題  因為佢平時都好黑人憎 

平時當d人係小二咁洗人地  我果時味教訓下佢囉   

我唔想去秋季treavling呀 我都唔鍾意去bbq  

重要都唔知幾時燒好d野食  我先唔鐘意呀

唔知道今年d boy 會唔會食egg

 

2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


我要去S I N G 分類: 未分類

前幾日係學校打排球...點知有個女仔行埋泥問

我地去唔去 sing ...點知davy 話去 咁我咪去囉

點知我要唱一眼萬年  係s.h.e唱嫁 

 

今日落好大雨呀  我成身都濕透 

d miss係學校門口見到我地都好嗚嗚>,<

個天真係好黑呀又雷電

真係一個唔好既天氣呀  我最憎呀

我係音樂堂到話俾miss leng 我唔去管弦樂團

因為我要去女子籃球隊 ..arm arm 又係同一個時間

真係唔好睬呀 不過我都唔係好想去管弦樂團呀

好討厭呀 又要表演  我先唔去呀

我依家好鬼討厭我依家既生活星期一同星期五要籃球

星期六又要去小提琴中班 ,鋼琴  ..再去多個創意學堂既繪班

你地唔死我都死la ...重要籃球我真係想死呀  好

我真係唔明呀  點解果日咁好天,但係另外一日都好大雨

無la la 又好個天咁奇怪  唔通個地球真係變左咁多

我細細個果陣見到個天好藍好靚

但係幾年之後就變成咁  我地身為地球人應唔應該

要愛惜我地咁地球 如果唔係地球好快就會沒左

 

2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


黃昏天色 開心 分類: 未分類

好得既黃昏天色呀

係我屋企影到嫁~~~大約6時

 

2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


今日去左德福食飯 分類: 未分類

今日本身去食pizza hut ..點知道好多人..so去左一間中國野到食飯

果餐飯都唔係好好食

 

但係食左好多呀

好好味既龍眼肉

好好味既楊枝金露    真係好香好濃好好食呀 我食左幾碗

好好味呀

重有:

食得我好飽呀掰掰