好開心好唔開心 頂..我就黎傻架啦,,唉 首先一開頭好開心就係收到風有個好fd有人要 =] 但係放學又..又..又無可能 唉..都唔知咩事 唔鍾意可以講 你唔識dum女仔等朕教你啦-.- 兄弟們.. 男人做左對唔住女仔既野就認..唔好話人地唁好 果樣唔好 呢加同起左層樓 就黎起完 跟住個老闆唔俾錢走人一樣道理 朕係度希望兄弟們唔好犯同一樣野 估唔到番補習都有人幫朕搞生日..多謝 林希小姐- - 你好番未架..我真係淆你 d水豆/口\ 你可唔可以唔好對朕忽冷忽熱 我唔係超人 我唔知你諗緊咩