好驚呀 - -唉..講左琴日去邊先
琴日朝早...xxxxxxxxxxxx xd 跟住到晏就
去荃灣唱k- - 聖誕第1次唱k無頹 太開心啦- - 係咁走音
跟住林希黎到就串朕 最慘係呀楓唔幫我..好hurt/口\
唱唱唱 跟住去左荃灣打邊爐 狗糧唔開心好慘 -.-未見過佢咁 陰公
陪佢食下煙吹下水..=] 唔緊要..自己無頹 都想全部朋友唔頹XD
跟住食完 慣例成班朋友傾計 周姐倫好可愛呀@@好玩得 應該會好快熟!!
- - 到講我果D啦
其實-,-真定假..我都唔知 有點兒ON ( ) ( )
唔想頹呀 - - 唉... 介煙=]應成左妳~~
|