前日去睇戲跟住行街 未試過係青衣行5粒幾鍾-_-''
但係我唔介意日日都係咁 好多人見到我都扮唔識 (醒目^o^)
7.7到爆 同人地出街帶人見d咁既垃圾 s_h_i_t!!
琴日一早去西9行陣先 頂你個肺咁晏先走 搞到勁遲先見到佢o_o'' (凸.凸)
跟住去溜冰...多謝..我係另一琴日無p街既..呵呵呵呵呵!!!!
去食糖水...食完諗住去公園啦-.-點知唔識路 就去左m記
唔錯唔錯... 搭車果陣先可以單獨傾陣計 唔理啦下次捉住唔俾走v_v"'
pizza果邊有消息啦 我諗住番早d放早d 星期6日唔番 -0-吹咩!!
|