B文子qooza- -
首先.
跟住..
最後...
所以....
低能仔=口=哈哈
bman1124
暱稱: B文哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
-.-呢加好high我驚遲d...
3日2夜結束
必廋站:d:d
古惑仔古惑仔
開始驚驚地wo
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 155
今日人氣: 0
累積人氣: 1968
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


希望日日都係咁 開心 分類: 未分類

前日去睇戲跟住行街  未試過係青衣行5粒幾鍾-_-''
但係我唔介意日日都係咁  好多人見到我都扮唔識 (醒目^o^)
7.7到爆  同人地出街帶人見d咁既垃圾  s_h_i_t!!
琴日一早去西9行陣先  頂你個肺咁晏先走  搞到勁遲先見到佢o_o'' (凸.凸)
跟住去溜冰...多謝..我係另一琴日無p街既..呵呵呵呵呵!!!!
去食糖水...食完諗住去公園啦-.-點知唔識路 就去左m記
唔錯唔錯...   搭車果陣先可以單獨傾陣計  唔理啦下次捉住唔俾走v_v"'
pizza果邊有消息啦  我諗住番早d放早d 星期6日唔番  -0-吹咩!!






訪客留言 (返回 bman1124 的日誌)


bman1124 於 2010-04-05 06:10 PM 發表:
係呀..但係我想6 同日唔番
跟住我想一早番到去 但係4~5點走
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kickhopper 於 2010-04-05 11:51 AM 發表:
CM=][
E.....
阿Jay打左比你啦?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]