今焦一起身
落雨呀~~~
好正呀
緊住就同Ling番左教會
上堂有野食呀^ ^
不過
我唔鐘意食>3<
上完
落左去操場玩雨中漫步
三條友攞一把姐
係度玩
又每人圍妖籃球場一圈
搞到隻鞋濕曬
其他人又玩
有兩條友姐都唔攞
衝左出去
佢哋成身濕左
無啦啦除鞋+襪
嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔嘔
不過都玩得好開心~~~^ ^
屋企多左個表弟好煩囉!!!!!!!
個樣又7
>3<