今晚係happy house舉行台灣分享會!!好開心見到好多營業俱樂部既朋友!!
佢地每個人都整左d野食過泥....太好la~
食完野同營養俱樂部既朋友一齊傾計....真開心~^^
有你們真好....
這相照片很有意思....我們都認識了6年以上...
真的多謝你們多年來對我的關愛和保護!!
未來我們還有很多的6年..要看你們結婚..生BB...^^
還欠珊珊&井井....*V*
dear 音....你要努力!!考到你想讀的大學!!
無論點都好....我們友誼永固....