2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


蠢..........

今日要上學了./\.

上English堂補默

咁就冇左一個小息啦

重要冇左都5識

跟住放學又要再默

個個走曬我都味走....

個miss又煩不過我都知佢為我好

本來要改正埋默書先走得

好彩我話訓練個MISS先比我走-0-

訓練個陣跑左6個400米-3-

2個熱身2個被人罰2個陪人--V

史上跑得最多==

沒氣XD"

今日測試

9.73米-0-退步左

很灰/3\

星期6又好像要比賽=3=

明天又要默書...

好q煩5寫ㄚ

 

刊登時間:2007-05-14 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bobbobho123
暱稱: 豪〝
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XG了
大考快到....
樣衰  -/\-
無lag了-0-
無雙譜XD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容