2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


2007-01-27

又寫了.3.無無啦啦日記變左週記

全因禾太懶-3-"金日去左訓練

巧曬-3-不過我不怕 巧屎ㄚ我今日

話說我今天推鉛-3-

個ㄚsir講極我都5明=3=

比佢罰跑左400米-0-

我一路跑一路諗我點解咁蠢-0-

或姐蠢係天生既-0-

只有怪自己

後個星期一就要比賽啦.3.

希望入到決賽再拎到3甲之內

不過最緊要既吸收到d經驗

如果我真係拎到3甲之內我真係會覺得自己有dd負6

重有鐵餅餅-0-

說真e家野真係冇信心-0-

去埋訓練之後去左網吧

冇機-0-

之後打左陣籃球-0-"

還有很多很多的事-0-"

發覺自己堅強左-3-"

因為-3-"

5講-v-

刊登時間:2007-01-27 09:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bobbobho123
暱稱: 豪〝
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XG了
大考快到....
樣衰  -/\-
無lag了-0-
無雙譜XD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容