]*◇﹏HiN`'♥﹡!|】×﹏愛只是一個感覺,不用理由的↘♂
[`-*○從來不知我對妳的愛是這麼深的..[!||●*無論妳要我放棄什麼 〞!!╳×只要妳說一句,▂﹎*!!|
bobbyhin
暱稱: ◇﹏HiN
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-14
10月11日 妳的生日=]
妳的生日
路雖短,但我卻覺得是漫...
留在4D最後的回憶
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 440
今日人氣: 3
累積人氣: 7100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

就黎又新一年開學喇....好唔捨得個暑假>3<"""

飛機同梁Sir做班主任!!睇黎

今年都係九屎一生了-3-"""

今日又係全日係屋企打機機了

開始打到有d悶

新一年開始

希望d野無咩點變啦...

希望飛機比我蝦啦

得閒上堂爆下粗

我地happy conner組又要團結起黎

去整其他人喇^o^

今日打住咁多先~

拜拜~咁多位~!!






訪客留言 (返回 bobbyhin 的日誌)


xXangelXx 於 2009-09-08 10:35 PM 發表:
(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



frankie018 於 2009-08-31 07:23 PM 發表:
CMCM,

哈哈

小馬講得岩ar~

打飛機就有你份~...~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jetmg0516 於 2009-08-30 10:51 AM 發表:
COMMENT>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



soken 於 2009-08-29 08:21 PM 發表:
哈哈,,
希望飛機比你爆粗?>??
比你打飛機就有,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LaM3113 於 2009-08-29 07:35 PM 發表:
cm..你就好啦..
我4e ah...梁日星tim ah
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]